Nieuwsbrieven

Hier kunt u onze nieuwsbrieven (nogmaals) bekijken die in de afgelopen jaren zijn gepubliceerd. Want maandelijks verscheen er in Venlo tot 2021 de SPeerpunten, de nieuwsbrief voor alle Venlose leden van de SP. Deze werd op papier in ledenblad Tribune ingevouwen, en per mail aan de abonnees verstuurd.

Vanwege de Coronapandemie (virus Covid-19) werden vanaf januari 2021 de Tribunes door de landelijke partij rechtstreeks met de post naar de leden gestuurd. Zelf bezorgen bij de leden, en daarmee het lokale nieuws als inlegvel toevoegen, was daarmee niet meer mogelijk.

Ook een moment voor de redactie om de vorm en middel van een lokale nieuwsbrief te heroverwegen. De meeste correspondentie met de leden vond al per e-mail of app plaats, leden kunnen het laatste nieuws via deze website en onze social mediakanalen het snelst vinden.
Redenen te meer om met het maken en verspreiden van een aparte (papieren) nieuwsbrief na 18 jaar te stoppen.

Hieronder de 'SPeerpunten' van de afgelopen 10 jaar. Veel leesplezier!

NIEUWSBRIEVEN 2020

NIEUWSBRIEVEN 2019