Openbare presentatie coalitieprogramma

12 mei 2018

Openbare presentatie coalitieprogramma

Foto: SP-Venlo
Na vele weken van onderhandelen is het dan nu bijna zover. Nadat de leden er op 8 mei al hun goedkeuring over gaven is het nu aan en voor iedereen. Vol trots presenteren wij op maandagochtend 14 mei publiekelijk ons coalitieakkoord op hoofdlijnen voor de komende vier jaar.

Uw aanwezigheid bij de openbare presentatie stellen wij bijzonder op prijs. Aansluitend aan de presentatie stellen de beoogde wethouders zich kort aan u voor. Tot slot willen wij met u het glas heffen op onze mooie gemeente en haar inwoners, en in informele sfeer van gedachten wisselen over het vele werk dat ons in de komende jaren te wachten staat.

De bijeenkomst begint om 11.00 uur en zal tot ongeveer 13.00 uur duren. Locatie is het Stadhuis, Markt 2 Venlo (binnenkomst gasten vanaf 10.45 uur).

Wij hopen u op maandag 14 mei te mogen begroeten. Graag tot dan. Mede namens de coalitiepartners van EENLokaal, PvdA, SP, Groen Links en 50PLUS.

Bekijk ook: