Laatste kans: Nog enkele kaarten voor de SP familiedag op 19 juni

3 juni 2022

Laatste kans: Nog enkele kaarten voor de SP familiedag op 19 juni

Bijna is het al zover: De SP familiedag! Het wordt een bijzondere en feestelijke dag. Op zondag 19 juni 2022 opent Burgers’ Zoo de poorten voor duizenden SP-leden met hun familie. Er zijn al meer dan drieduizend kaarten verkocht en nog maar een paar kaarten beschikbaar, dus wees er snel bij!

Door de coronamaatregelen moest de dag in februari verzet worden, maar op zondag 19 juni is het dan zover. De SP bestaat dit jaar vijftig jaar dus wordt het een feestelijke en bijzondere dag! We kijken samen terug op vijftig jaar SP in Nederland en natuurlijk ook vooruit naar de toekomst.

Door het vervallen van de coronamaatregelen mogen we een groter aantal mensen verwelkomen op onze familiedag. Het was uitverkocht met 2000 verkochte kaarten maar nu zijn er dus nog extra kaarten beschikbaar.

Kon je eerder geen kaarten bemachtigen? Wees er dan nu snel bij! Aanmelden kan via sp.nl/familiedag of stuur een mail naar ons want ook in de afdeling-Venlo zijn er nog (gratis) kaarten die overdragen kunnen worden.

Gedurende de familiedag is de hele dierentuin vrij te bezoeken. Ondertussen kun je speeddaten met SP-Kamerleden, zijn er volop activiteiten voor de kinderen, is er muziek van onder andere van Dik Hout, Sjaak Bral, workshops, een toespraak van Lilian Marijnissen én een unieke terugblik op vijftig jaar SP in Nederland. Dat mag je niet missen. Kortom: een leuke dag en voor ieder wat wils.

Zie ook: