Een beter Venlo begint met een frisse wind in de raad

18 november 2009

Een beter Venlo begint met een frisse wind in de raad

Het belooft een spannende dag te worden vandaag. Gaat nieuw-Venlo over rechts of over sociaal links met de SP? Uw stem kan doorslaggevend zijn! Het nieuwe Venlo moet en kan menselijker, socialer, democratischer, duurzamer en gewoon beter! Het is tijd voor de frisse wind van hoop en nieuw optimisme. Stem vandaag op de partij waar u morgen ook nog wat aan heeft.

Alex 18-5-2008 Bent u het gedoe ook zo moe?
Op 18 november heeft u de keuze: meer van hetzelfde waarin er geen steek verandert, of tijd voor de frisse wind van hoop en nieuw optimisme?
Samen kunnen we het nieuwe Venlo menselijker en socialer maken. Daarvoor is een frisse wind en een grote schoonmaak nodig.
Doet u mee? Samen kunnen we het!
SP-lijsttrekker Alexander Vervoort

Wat wil de SP?
* Wij willen betaalbare woningen in een veilige omgeving voor iedereen
* Veiligheid voorop: de wijkagent terug in de straat. Camera’s vangen geen boeven, meer politie wel. Verhuizing van het gevaarlijke rangeerterrein, geen snelweg langs woonwijken
* Geen onnodige kassen in Schandelo, geen MFA op het Ovaal in Arcen, maatregelen tegen scheurend sluipverkeer
* Integreren is meedoen, iedereen verstaat en spreekt Nederlands, spreiding voorkomt zwarte en witte wijken en scholen
* Geen nieuwe megaprojecten, maar aandacht voor de mensen in de wijken; aandacht voor uw omgeving! Want het is uw buurt, uw wijk en uw gemeente dus moet u daarover kunnen meebeslissen!

Stem op 18 november op de partij waar u na 19 november ook nog wat aan heeft.

Bekijk hier onze tv-spot
Luister hier onze radio-spot
Download hier ons verkiezingsprogramma (PDF)
Download hier de verkiezingskrant (PDF)
14-11-2009: SP Venlo durft: “Wij zijn er klaar voor!”
22-10-2009: Voor wat het waard is: SP in lokale peiling op 5 zetels
Nu is de tijd! Word lid van de SP!