SP verzamelt wensen in Helden

20 december 2007

SP verzamelt wensen in Helden

SP komt op in HeldenOm alle mensen nogmaals de gelegenheid te geven om hun wensen bij de SP kenbaar te maken, zal de partij met hun wensboom op zaterdag 29 december te vinden zijn bij winkelcentrum ‘de Kaupman’ in Helden-dorp, en ’s middags op de Markt in Panningen. Alle wensen en reacties worden tijdens een informatieavond in januari bekent gemaakt.

De voorbije weken heeft de SP in Helden het startschot gegeven voor haar ledenwerfactie, en is ze met de bevolking in gesprek gegaan over zaken die in de gemeente Helden spelen.
Elk huishouden heeft de afgelopen weken de SP-folder met wensenkaart in de bus gekregen.

Op 23 januari is de presentatie van alle reacties tijdens een informatieavond waar niet alleen de SP zich nader zal voorstellen, maar ook iedereen kan zien wat er leeft in Helden, wat de wensen zijn. Elke inwoner van de gemeente Helden is hierbij van harte welkom.

LOCATIES WAAROP DE SP IN HELDEN IS TE VINDEN:
Zaterdag 29 december 10.30-12.00 uur: Winkelcentrum De Kaupman in Helden,
Zaterdag 29 december 13.00-15.00 uur: Markt in Panningen.

INFORMATIEAVOND MET DE PRESENTATIE VAN ALLE WENSEN:
Woensdag 23 januari 20.00-22.00 uur: Sportbar The Coach, Piushof 137 in Panningen. Binnenkort volgen meer details.

Tijdens de afgelopen verkiezingen voor de Tweede Kamer werd de SP de tweede partij van de gemeente Helden. Voor een aantal leden uit deze gemeente was dit aanleiding de handen ineen te slaan en samen te gaan werken aan een volwaardige SP afdeling in Helden.

Naast het in gesprek gaan met de bevolking over belangrijke lokale thema’s, zullen de SP’ers ook actief zoeken naar nieuwe leden om voortvarend in Helden aan de slag te kunnen gaan. Alle inwoners van Helden worden daarom uitgenodigd om zich bij de partij aan te sluiten om samen te knokken voor een beter Helden.

Bekijk HIER ook onze folder
17-11-2007: Succesvolle aftrap voor SP in Helden