Limburg Pride op 10 september in Venlo, help mee en maak dit feest grandioos

5 augustus 2022

Limburg Pride op 10 september in Venlo, help mee en maak dit feest grandioos

Op 10 september vindt in Venlo de Limburg Pride plaats met een parade, show, afterparty en diverse optredens waarbij er ook aandacht is voor het 50-jarig bestaan van belangenorganisatie COC-Limburg. Men zoekt vrijwilligers om dit feest zo goed en leuk mogelijk te maken.

Eind juni 2019 was er in Venlo de Roze Zaterdag, een dag waarop de LHBTI+ gemeenschap vierde dat ze mag zijn wie ze is. En dat deed men met verve en trots. Ook de SP was van de partij en liep onder meer mee in de Regenboogparade met onze slogan ‘Rood voor roze’ om aan te geven dat er ook in de politiek nog het nodige moet gebeuren omtrent acceptatie, betere rechten en verdraagzaamheid.

Foto: SP-Venlo

Om die reden zijn we gevraagd om ook mee te doen aan de Limburg Pride. Want Venlo is opnieuw uitgekozen als dé stad om te vieren dat je kunt zijn wie je bent en daar trots op mag zijn.
Om dit feest zo goed en leuk mogelijk te maken, zijn er dus nog vrijwilligers nodig die alles in goede banen leiden.

Samen maken we van de Limburg Pride een geslaagd (Venloos) feestje.