Alexander Vervoort op de SP-kandidatenlijst

26 februari 2021

Alexander Vervoort op de SP-kandidatenlijst

Onze wethouder Alexander Vervoort prijkt op de kieslijst voor de SP bij de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart. Natuurlijk willen we hem niet kwijt, het werk in Venlo is nog niet gedaan, maar het is wel een mooie opsteker en een waardering voor zijn inzet. Hiermee hebben we dus wederom een Venlose kandidaat voor de Tweede Kamer om voor te kiezen. Geef hem jouw steun.

SP'er Alexander Vervoort: "De SP heeft me gevraagd om als regiokandidaat op de SP-kieslijst te staan. Politieke partijen kunnen de regionale kieslijsten aanvullen met lokale kandidaten, die de verbinding zijn met de landelijke Kamerleden."
"Ik vind het een eer om op dezelfde lijst tussen al die SP-toppers te staan die net als ik strijden voor een eerlijker inkomen, eerlijker pensioen, eerlijkere zorg, eerlijker wonen en huren, eerlijkere overheid, eerlijke politiek."

"Als nummer 46 van onze kieskring mag ik de SP-kandidaat zijn namens Noord-Limburg en zeker de regio Venlo."
"Heel tof als je mijn inzet voor een betere en sociale maatschappij waardeert door op 17 maart op mij te stemmen."

Ga sowieso stemmen. Dezer dagen worden de stempassen overal bezorgd, bewaar die goed en maak gebruik van je democratisch stemrecht. En als je dat doet, doe het dan goed en stem SP. En kleur dan bij de SP het vakje rood bij nummer 46, onze Alexander. Geef hem jouw vertouwen en steun. Alvast bedankt!