Denktank over Roze Zaterdag

4 februari 2019

Denktank over Roze Zaterdag

Dinsdag 12 februari is er weer een bijeenkomst van onze Denktank met ditmaal een openbare discussieavond met als gastspreker Willy Laurense van Rood voor Roze over LHBTI+ en uiteraard de Roze Zaterdag die Venlo en Krefeld dit jaar mogen origaniseren.

Willy Laurense maakt deel uit van 'Rood voor Roze', een landelijk SP-netwerk dat zich inzet voor de LHBTI-gemeenschap. Zij ondersteunen ook elk jaar de SP-afdeling waar dat jaar de Roze Zaterdag wordt gehouden. Wellicht bij iedereen bekend dat de Roze Zaterdag dit jaar in Venlo en het Duitse Krefeld gehouden wordt en wel op 29 juni.

SP-bestuurslid Petra Raijer: "De Roze Zaterdag is elk jaar weer een grote happening. De SP is elk jaar aanwezig en het zou mooi zijn dat wij als afdeling Venlo dat op 29 juni ook waar kunnen maken en kunnen laten zien dat iedereen er mag zijn en zijn wie die wil zijn."

De openbare discussieavond vindt plaats op dinsdagavond 12 februari en staat dus geheel in het teken van Roze Zaterdag 2019. En ook de vragen: Wat gaan wij doen? Hoe gaan we het doen? Wie gaat wat doen?

Een ieder die hier over mee wil denken is van harte welkom, de koffie en roze koeken staan klaar!

Aanvang 20.00 uur. Locatie is de zaal in Boulevard Hazekamp, Albert Verweystraat 6 in Blerick. Graag tot ziens!

Bekijk ook: