Bij SALVO, het eerste verkiezingsdebat

8 januari 2018

Bij SALVO, het eerste verkiezingsdebat

SP-raadslid Petra Raijer was vanavond aanwezig bij de nieuwjaarsbijeenkomst voor leden van Ondernemersvereniging Salvo en nam deel aan het deels ludiek ingestoken debat met diverse prikkelende stellingen.

SALVO is de ondernemersvereniging van Arcen, Lomm en Velden. De avond werd gehouden in Café De Sport in Velden en werd gepresenteerd door Manon Swinkels, student aan de Technische Universiteit Delft.

Het onderwerp van de avond luidde “Gaat Salvo meebetalen aan…..“ en werd in het debat aan de hand van vier stellingen tussen leden/ondernemers en (kandidaat)raadsleden besproken.

Raadslid Petra Rayer is geen onbekende in het Arcense bedrijfsleven want ze was jarenlang zelfstandig ondernemer als uitbater van een café in Arcen en werkt nu voor een administratiebedrijf. Petra is sinds 2014 lid van de Venlose gemeenteraad en ook voor de komende jaren SP-kandidaat voor de verkiezingen. Een debat met ondernemers over de toekomst van de drie noordelijke dorpen was dan ook wel aan haar besteedt.

Petra Rayer: “Het was een geslaagde avond bij SALVO. Als eerste een luchtig Lagerhuisdebat met daarna een gezellige borrel. Mooi om te horen waar deze ondernemers zoal mee bezig zijn. Blijkt maar weer dat het MKB de motor van onze economie is!”