Stadhuis toneel Nieuwjaarsfeest SP

4 januari 2017

Stadhuis toneel Nieuwjaarsfeest SP

Om het nieuwe jaar feestelijk in te luiden is op 12 januari onze Nieuwjaarsbijeenkomst. U bent van harte uitgenodigd. Locatie is het historische stadhuis van Venlo waar we een rondleiding krijgen en in de raadszaal stil staan bij de werking van de lokale democratie en onze rol daarin. Als speciale gast zal burgemeester Scholten ons welkom heten.

De Nieuwjaarsbijeenkomst wordt gecombineerd met de Jaarvergadering waarop we kort terugblikken op wat we bereikt hebben in 2016 en vooruit kijken wat we in het nieuwe jaar voor elkaar willen krijgen.

Uiteraard wordt ook de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen besproken en ook worden onze gemeenteraadsleden en afdelingsbestuurders kritisch aan de tand gevoeld.

Bijzonder is de aanwezigheid van de burgemeester van Venlo, Antoin Scholten, die ons zal welkom heten in het stadhuis en zal voorgaan in de toost op het nieuwe jaar.

De avond wordt afgesloten met een gezellige borrel in de parterre van het stadhuis.

Ook in 2017 gaat de SP voor een 100% sociaal Nederland want er is genoeg voor iedereen! Dat is en blijft onze inzet in de gemeenteraad en ver daarbuiten. Want ook in de gemeente Venlo is een betere en een socialere verdeling van de rijkdom en bestrijding van de toenemende tweedeling nodig.

Hoe? Hierover gaan we graag met u het gesprek aan. Schroom dus niet om het afdelingsbestuur en de raadsfractie mee te geven wat er goed gaat maar vooral wat er beter kan, waar op gelet dient te worden, welke acties opgepakt kunnen worden of wat er (meer) aandacht verdient.

Alle kritiek, ideeën, vragen en opmerkingen zijn welkom; daar worden we als SP alleen maar beter van!

Altijd eens de pracht en praal van het stadhuis van binnen willen aanschouwen? Grijp dan nu je kans!

De Nieuwjaarsbijeenkomst wordt dus gehouden op donderdag 12 januari in het stadhuis van Venlo (Markt 1). Het gebouw is open vanaf 19:00 uur, we starten om 19:30 uur.

Parkeren kan op diverse plekken in de binnenstad, vanaf de avond is het parkeren gratis. Het stadhuis is voorzien van een lift en voor iedereen toegankelijk.

We willen samen met alle leden en sympathisanten toosten op het nieuwe jaar. Met een hapje en drankje op onze kosten én een rondleiding door het historische stadhuis.

Om te zorgen dat we voldoende in huis hebben vragen we uw komst te bevestigen via venlo@sp.nl of via 06 10 86 78 56 (voorzitter Peter Nelissen).

We hebben een boeiend programma in petto en hopen op uw komst. Dus graag tot ziens op 12 januari in het stadhuis!