SP plakt weer als eerste haar posters

12 oktober 2009

SP plakt weer als eerste haar posters

SP De Frisse wind! Met onze affiches heeft de verkiezingscampagne ook in het straatbeeld zijn intrede genomen. Werden laatst door de gemeente kale aanplakborden geplaatst, niet veel later stonden de SP'ers al op de ladder. De eerste poster werd symbolisch aangeplakt door SP-Tweede Kamerlid Remi Poppe, die vandaag in Venlo was.

Dat de SP als eerste de posters heeft hangen is niet zo vreemd. Lijsttrekker Alexander Vervoort legt uit: "Omdat het voor de SP altijd campagnetijd is, ook buiten de verkiezingen om, stonden we dus al in de aanslag om met emmer en kwast aan de slag te gaan, het wachten was op het plaatsen van de borden."

12-10-2009 poster plakken 1 SP-lijsttrekker Alexander Vervoort wordt op de ladder ondersteunt door Tweede Kamerlid Remi Poppe. Remi was vandaag in Venlo voor de aftrap van de actie 'Rood sein voor de ammoniaktrein'.

Binnenkort zal de SP nog nadrukkelijker in beeld zijn met onze visie op de gemeenteraad en een nieuwe koers voor een nieuw-Venlo; de frisse wind die het stof in het stadhuis zal doen opwaaien.
Binnenkort want dan zullen er ook straatborden verschijnen om lantaarnpalen, en is de SP nadrukkelijker op radio, tv en in de weekbladen. Uiteraard staan we onze folder uit te delen op straat tussen de mensen en we bezorgen we divers drukwerk huis-aan-huis. Vervoort: "Intussen gaan onze buurtonderzoeken en andere acties gewoon door want campagnevoeren mag niet ten koste gaan van ons werk onder de mensen."
Heeft u een vraag aan de SP, schroom niet om ons aan te spreken: daar zijn we immers voor!

12-10-2009 poster plakken 2

Remi Poppe, een kleine man met grote daden, moest zich uitrekken om de poster geplakt te krijgen. Poppe: "Ik heb de allereerste poster maar meteen linksboven, op de positie van de nummer 1, geplakt. Een sterk signaal dat de SP er aan komt in Venlo!"

12-10-2009 poster plakken 3 Oudgedienden Guus Janssen en Remi Poppe samen aan het posters plakken, bijna net als vroeger...

Kunt u een bijdrage leveren aan de verkiezingscampagne? Alle beetjes helpen ons naar de overwinning dus meldt u aan als vrijwilliger en bouw mee aan ons succesverhaal.

Vragen? Opmerkingen? Vul het contactformulier in, stuur een e-mail of bel.