SP-kandidaat europarlementslid Jessica van Ruitenburg bezoekt Venlo

27 april 2009

SP-kandidaat europarlementslid Jessica van Ruitenburg bezoekt Venlo

Jessica deelt vanaf 16.00 uur op het Station in Venlo de vierjaarlijkse SP-krant 'ZO' uit en zal vanag 19.30 uur in debat gaan met kandidaten van CDA, PvdA, VVD en GL over het thema 'Venlo centraal in Europa'. U bent van harte welkom om hierbij te zijn.

De SP wil minder Brussel voor Nederland
Geen verdere afbraak door deze EU van ons sociale stelsel. Geen Europese marktwerking in onze gezondheidszorg en energiebedrijven. Daarom gaat de SP afdeling Venlo samen met Jessica van Ruitenburg, nummer 6 op de kandidatenlijst van de SP, komende maandag vanaf 16.00 uur onze ZO-krant uitdelen op het station van Venlo.

Later die avond is het politieke café "Venlo centraal in Europa" georganiseerd in café In Den Dorstige Haen (Markt 16, Venlo), aanvang 19:30 uur. Daar gaat onze Jessica in debat met Ria Oomen (CDA), Marijke Clerx (PvdA), Toine Manders (VVD) en Toine Wuts (GroenLinks). Het debat zal onder leiding staan van Ruud Stikkelbroeck, hoofdredacteur van Omroep Venlo.
Gesproken wordt over vragen uit het publiek en onder meer deze stellingen:
• Europa, handen af van ons sociaal beleid
• Venlo moet energie onafhankelijk worden
• Heeft Venlo meer nadeel als voordeel bij Europa?
U bent dus van harte uitgenodigd. Graag tot maandag om 19.30 uur in 'De Haen'.

flyer EU-debat 27-4-2009

Nederland wil minder Brussel
7-4-2009: Politiek café Europese verkiezingen
Download het SP-verkiezingsprogramma ‘Een beter Europa begint in Nederland’ (PDF, 3.1 MB)