Speel ook het 'Ze Zijn Nuts' spel

27 februari 2009

Speel ook het 'Ze Zijn Nuts' spel

Grijp de graaiers SP-afdelingen door heel het land voeren actie tegen de verkoop van publieke energiebedrijven. Om dit kracht bij te zetten worden er op Radio 1 en 2 spotjes uitgezonden die mensen oproepen mee te protesteren. Ook is er een geheel nieuwe actiesite gelanceerd met het spel ‘Grijp de Graaiers!’ om zo ook virtueel de bestuurders die onze energiebedrijven willen leegroven te stoppen.

Na Essent, heeft nu ook Nuon een overnamekandidaat bekend gemaakt, het Zweedse staatsbedrijf Vattenfall. De berichtgeving in de media doet vermoeden dat de verkoop al rond is. Niets is minder waar. De door u gekozen volksvertegenwoordigers in gemeenten en provincies, moeten de verkoop van Essent en Nuon namelijk nog goedkeuren maar die is niet uitgesloten.

Sinds deze week is daarom de actiesite www.zezijnnuts.nl vernieuwd. Op de site kunnen bezoekers meer lezen over het laatste actienieuws, berichten in de media en achtergronden. Daarnaast is een computerspel gelanceerd waarbij de speler provincie- en gemeentebestuurders moet tegenhouden die geld stelen uit onze energiebedrijven. Neem eens een kijkje en speel het bijna verslavende spel.

ze zijn nuts Na het spelen van het spel kan de petitie tegen de verkoop van de energiebedrijven worden getekend; het spel kan ook worden doorgestuurd. Doe dit dus vooral naar familie, vrienden en kennissen! Kijk op: www.zezijnnuts.nl

TEKEN DE PETITIE: www.zezijnnuts.nl
17-02-2009: SP maakt carnavalsnummer als protest tegen verkoop Essent