Geslaagde dag Harmoniefeest Belfeld

28 mei 2007

Geslaagde dag Harmoniefeest Belfeld

De SP Venlo was 27 mei wederom van de partij op het Hamarplein in Belfeld. Deze zondag werden de Harmoniefeesten, braderie en kermis gehouden. De SP had haar eigen kraam waarin allerlei boeken, folders, brochures en hebbedingetjes lagen uitgestald.

Ook presenteerden we onze kakelverse Ouderenkrant en de jongerenkrant Code ROOD. Deze informatiekrantjes vonden gretig aftrek onder de bezoekers.
Uiteraard werd er veel tijd besteed aan een praatje met mensen; zij zijn immers voor ons de ogen en oren, en weten beter wat er afspeelt in hun omgeving.

Waarschijnlijk door het grauwe en koude weer en een promoverende profvoetbalclub, waren er minder mensen op de been dan waar de organisatie en wij op gehoopt hadden. Maar dat mocht voor de SP de pret niet drukken, wij hebben weer eens ons beste beentje voor gezet en hadden een gezellige dag. Veel gehoorde vraag van mensen aan ons: “Vertel eens, waar zijn die andere partijen, ik zie ze nergens, alleen jullie zijn er weer eens…” Ons antwoord: “Inderdaad, dat heeft u goed gezien, wij zien ze ook nergens, maar dat komt wel vaker voor.”

Verder uitten veel mensen hun zorgen over allerlei veranderingen de laatste tijd in de WAO, WIA, wel/geen onderzoek naar de oorlog in Irak, de zorg, het ontslagrecht, het verkeer en onveilige situaties.
Het deed ons als SP goed, om van de mensen te horen dat men vindt "dat de SP op de goede weg is, en ondanks het onfatsoenlijke buitensluiten uit de coalitie, wel hard blijft doorvechten."

27-05-2007 Harmoniefeesten Belfeld 01 27-05-2007 Harmoniefeesten Belfeld 02 27-05-2007 Harmoniefeesten Belfeld 03 27-05-2007 Harmoniefeesten Belfeld 04 27-05-2007 Harmoniefeesten Belfeld 05

Belfeld: tot de volgende keer!!!

Ouderenplatform SP
ROOD, jongeren in de SP