SuperZaterdag in Tegelen

19 mei 2024

SuperZaterdag in Tegelen

Foto: SP
De SP is dé partij bij uitstek die niet in een ivoren toren zit maar met mensen in gesprek gaat over een beter Nederland. Op zaterdag 25 mei starten we daarom de campagne, ook in onze regio. Door het hele land worden er 'SuperZaterdagen' georganiseerd waarop we met onze kersverse folder de straat op gaan. Kom gezellig langs en doe mee!

Op 6 juni zijn de Europese verkiezingen. Wij komen op voor de werkende klasse en meer gelijkheid. De SP is nu niet in Brussel vertegenwoordigd. We staan nu in de peilingen op één zetel. Met één zetel in het Europees Parlement kunnen we een groot verschil maken! Help je mee om dit voor elkaar te krijgen?

Jouw hulp is hard nodig, want Europa dwingt landen basisbehoeften als zorg of openbaar vervoer aan winstbeluste grote bedrijven over te laten, waardoor prijzen stijgen en wij betalen voor de winsten van de aandeelhouders in plaats van goede zorg en goed openbaar vervoer. Maar Europa doet ondertussen niets aan het organiseren van gelijkheid, rechten van werkers en vrede. De SP in het Europees parlement is dus keihard nodig!

Doe mee met SuperZaterdag op 25 mei 2024 van 11.00 tot 13.00 uur en help ons de campagne voor de Europese verkiezingen af te trappen! We gaan volop actievoeren in Tegelen, en een van onze SP-kandidaten zal zich bij ons aansluiten voor deze belangrijke dag.

Als kers op de taart sluiten we af met een gezellige koffiebijeenkomst. Jouw aanwezigheid maakt het verschil.

Mis het niet en kom ons versterken! Aanmelden kan via e-mail: venlo@sp.nl.

Doneer!

Je kunt ook meehelpen door een donatie te doen voor de verkiezingscampagne. We staan op één zetel in de peilingen, maar het blijft spannend en daarom moeten we er alles aan doen om die zetel binnen te slepen! Met jouw hulp kunnen we zendtijd inkopen, borden plaatsen langs snelwegen, adverteren en nog veel meer! Dus help met jouw bijdrage mee met de verkiezingscampagne!