Open huis met Soepactie

21 maart 2024

Open huis met Soepactie

Foto: SP-Venlo
Net als vorige week houden we zaterdag 23 maart open huis. Maar dan anders. Eigenlijk zouden we deze dag soep uitdelen bij de Venloop-wandeltocht. Maar die traditie stopt helaas doordat de soepkar niet meer beschikbaar is. Toch willen we hiermee iets gaan doen. Niet op grote schaal zoals gewend bij het sfeerpunt jaarlijks in Velden, maar klein en in de binnenstad.

We combineren ons open huis met een soep-uitdeel-actie. Iedereen kan binnenlopen op de Van Cleefstraat 6 voor een praatje, kennismaking of zien wat onze Hulpdienst voor hen kan betekenen. Buiten, op het plein naast parkeergarage Arsenaal, delen we soep uit aan voorbijgangers.

Of je nu deelneemt aan de Venloop, supporter bent, of gewoon van een heerlijk kopje soep houdt, iedereen is welkom tussen 13:00 en 17:00 uur.

Soep uitdelen tijdens de Venloop-wandeltocht is voor ons een klein gebaar. We hebben het 10 jaar gedaan bij het sfeerpunt in Velden, komende zaterdag doen we het anders. Kleiner en op een andere plek, namelijk in het Venlose centrum. Niet direct langs het wandelparcours maar wel in de buurt. Niet meer als losstaand uitdeel-event maar in combinatie met onze andere activiteiten.

Zien we je zaterdag 23 maart?

Foto: SP-Venlo / Kalani van Bavel

Bekijk ook: