Samen toasten op 2022 (GEANNULEERD)

5 januari 2022

Samen toasten op 2022 (GEANNULEERD)

2021 is een jaar om bij stil te staan. Een jaar waarin veel is gebeurd. Samen kunnen we ervoor zorgen dat 2022 een beter jaar wordt. We willen op het nieuwe jaar toasten en nodigen de leden uit voor onze nieuwjaarsbijeenkomst van 15 januari bij Taurus in Velden.

Update 11 januari:
Let op: De nieuwjaarsbijeenkomst kan helaas niet doorgaan. We voelen ons genoodzaakt om dit te verplaatsen omdat het op dit moment onduidelijk is wanneer en met welke condities de horeca weer open mag. We hopen binnenkort een nieuwe datum te kunnen afspreken. Onderstaande is dus niet meer van toepassing...

Het afdelingsbestuur nodigt leden en sympathisanten uit om samen een toast uit te brengen op het nieuwe jaar. Een jaar waarin we elkaar hopelijk weer fysiek mogen ontmoeten en laat deze Nieuwjaarsborrel daartoe een mooi begin zijn.

Dat doen we niet alleen door een toast maar ook door een gezellige activiteit met elkaar. Want binnen de SP willen we het ook leuk met elkaar hebben, lol en plezier maken.

Ditmaal bij Taurus in Velden waar we kunnen kiezen uit midgetgolf, laserbowlen of het spelen in de escaperooms door het oplossen van puzzels en opdrachten.

• Wat: Nieuwjaarsborrel
  • Wie: Leden en aanhangers SP
  • Wanneer: Zaterdag 15 januari
  • Tijd: 13.00 uur
  • Locatie: Taurus World of Adventure, Rijksweg 181, 5941 AD in Velden

Vanwege de reservering (en de kosten) is het belangrijk te weten met hoeveel mensen we bijeen zijn, zodat er voor jou een plek verzekerd is.

Laat ons daarom spoedig weten of je alleen even een goed nieuwjaar wilt wensen, of dat je die middag ook wilt meedoen met bowlen, indoor midgetgolf of puzzelen in de escaperooms.

Aanmelden via de e-mail of telefonisch bij Ad: 06-24193758 of Petra: 06-34069796.

We gaan ervan uit dat de huidige lockdown eindigt op 14 januari, en de horeca daarna ´s middags weer open mag. Mocht dit niet zo zijn kiezen we t.z.t. een nieuwe datum voor deze bijeenkomst.