Nieuwe datum Nieuwjaarsbijeenkomst

28 januari 2022

Nieuwe datum Nieuwjaarsbijeenkomst

De lockdown is gelukkig voorbij daarom een nieuwe datum voor de Nieuwjaarsbijeenkomst. Deze zal nu op zaterdag 12 februari vanaf 13.00 uur zijn. Locatie is nog steeds Taurusworld. Voor de reservering graag ons vóór 5 februari laten weten of je komt en of je die middag wilt meedoen met bowlen, indoor midgetgolf of de escaperooms.

Ondanks dat we intussen al een maand in het nieuwe jaar zitten, is het goed om niet alleen vooruit maar ook even terug te kijken. Want 2021 is een jaar om bij stil te staan. Een jaar waarin veel is gebeurd. Samen kunnen we ervoor zorgen dat 2022 een beter jaar wordt.

Het afdelingsbestuur wil op het nieuwe jaar toasten en nodigen de leden uit voor onze uitgestelde Nieuwjaarsbijeenkomst van 12 februari bij Taurus in Velden.

Dat doen we niet alleen door een toast maar ook door een gezellige activiteit met elkaar. Want binnen de SP willen we het ook leuk met elkaar hebben, lol en plezier maken.

Ditmaal bij Taurus in Velden waar we kunnen kiezen uit midgetgolf, laserbowlen of het spelen in de escaperooms door het oplossen van puzzels en opdrachten.

• Wat: Nieuwjaarsborrel
  • Wie: Leden en aanhangers SP
  • Wanneer: Zaterdag 12 februari
  • Tijd: 13.00 uur
  • Locatie: Taurus World of Adventure, Rijksweg 181, 5941 AD in Velden

Vanwege de reservering (en de kosten) is het belangrijk te weten met hoeveel mensen we bijeen zijn, zodat er voor jou een plek verzekerd is.

Laat ons daarom spoedig (vóór 5 februari) weten of je alleen even een goed nieuwjaar wilt wensen, of dat je die middag ook wilt meedoen met bowlen, indoor midgetgolf of puzzelen in de escaperooms.

Aanmelden via de e-mail of telefonisch bij Ad: 06-24193758 of Petra: 06-34069796.