Extra ledenvergadering over partijbestuur en presentatie over Voedselhulp Blerick

26 oktober 2021

Foto: SP-Venlo
Dinsdag 9 november houden we een extra ledenberaad als voorbereiding op het partijcongres. Daarop wordt een nieuw partijbestuur gekozen, tijdens ons ledenberaad buigen we ons over de diverse kandidaten. Onze leden bepalen welke stem de afgevaardigde leden op het congres gaan uitbrengen. Ook zal er een toelichting gegeven worden over de Voedselhulp, en waarom dat nog steeds nodig is.

Op het partijcongres (11 december) wordt niet alleen de actualisatie van ons beginselprogramma 'Heel de Mens' besproken, maar kiezen de leden ook een nieuw landelijk partijbestuur (voor de periode 2022-2024).

Tijdens deze ledenvergadering krijgen de SP-leden in Venlo de gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan over de voordracht van de kandidaten voor het partijbestuur (zie SPnet) om er vervolgens fysiek over te stemmen. Hiermee heb je als lid direct invloed op de koers van de SP voor de komende jaren.

We beginnen de avond met een presentatie van Gino Verheijden van stichting Voedselhulp Blerick. Hij zal uitleggen waarom er naast de Voedselbank (Venlo) ook een Voedselhulp Blerick nodig is. De SP ziet liever helemaal géén voedselbank maar ze zijn helaas nog steeds nodig.

In het kort:

• Wat: Extra ledenberaad en presentatie
  • Datum: Dinsdag 9 november 2021
  • Tijd: Inlopen vanaf 19.00 uur, start om 19.30 uur
  • Waar: ´t Raodhoes, Antoniusplein 2 Blerick

We ontvangen je met koffie en thee en na afloop is er een borrel.
Laat ons aub weten of je komt, zodat we een passende zaal kunnen reserveren. Je kunt ons bereiken via venlo@sp.nl.

[Let op: Op 25 november is ook een ledenvergadering maar die kent een andere inhoud en opzet. Want die gaat over het kiezen van de lijsttrekker, het opstellen van de kandidatenlijst en ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022.]