Denktank 10 augustus Buurtcampagne Klingerberg

28 juli 2021

Denktank 10 augustus Buurtcampagne Klingerberg

Iedere maand organiseren we een Denktank. Op 13 juli hebben we tijdens de Denktank een kloptraining gedaan; een oefening om in gesprek te gaan met mensen aan de deur over een onderwerp dat speelt in hun buurt. Bij de volgende Denktank van 10 augustus willen we de kloptraining in praktijk gaan toepassen.

Wanneer, waar en wat

Dinsdag 10 augustus aanstaande gaan we vanaf 19:00 uur in de Blerickse wijk Klingerberg langs de deur om te peilen wat er in die buurt speelt.

We gaan in gesprek met mensen die hun verhaal willen vertellen over de buurt die voor hen belangrijk is.

zodat je zo goed mogelijk en met zoveel mogelijk plezier informatie over de buurt kunt verzamelen, samen met andere vrijwilligers.

Start

We beginnen bij de supermarkt aan Op den Akker 3 (5925 CD Blerick) waar we bij elkaar komen tussen 18:45 en 19:00 uur.
Na een kort overleg over onze aanpak, delen we de hesjes, klemborden en pennen uit en gaan we in paren op pad.
Na een uur, maar niet langer dan anderhalf uur, komen we weer bij elkaar bij de supermarkt en houden we een korte nabespreking. Dan kun je ook de klemborden en hesjes weer inleveren.

Meedoen?

Laat het ons alsjeblieft weten of je meedoet op 10 augustus via e-mail: venlo@sp.nl.
Je mag natuurlijk ook tussen 18:45 en 19:00 uur bij de supermarkt aan Op den Akker aanlopen en ons verrassen. Uiteindelijk kunnen we alleen met zoveel mogelijk deelnemers, zoveel mogelijk informatie verzamelen over wat er speelt in de buurt van de Klingerberg.

De Denktank is het politiek platform en de kern van de afdeling. Leden en ook SP-sympathisanten komen elke maand bijeen om met elkaar van gedachten te wisselen over de politieke ontwikkelingen in het algemeen en de standpunten en doelen hierover van de SP in het bijzonder.
Dat kan gaan over zaken die met de eigen gemeente te maken hebben maar ook landelijke zaken kunnen aan de orde komen. Ook kan de Denktank het bestuur en de fractie ondersteunen en deze prikkelen.