Verkiezingsposters prijken op de gemeentelijke borden

25 februari 2021

Verkiezingsposters prijken op de gemeentelijke borden

Foto: Wilma Kurvers / SP Horst aan de MaasNog krap drie weken en dan is het 17 maart, de dag dat een stem uitgebracht kan worden op de SP-kandidaten voor de Tweede Kamer, met Lilianne Marijnissen als onze trotse aanvoerder. Ook in de stadsdelen en wijken van Venlo zijn nu de eerste posters van de SP op de diverse verkiezingsborden van de gemeente geplakt. Hiermee laten we zien waar we voor staan en roepen we iedereen op om 17 maart SP te gaan stemmen.

Met het plakken van de posters krijgt de campagne in Venlo een volgende zet. Eerder al waren we actief om de mensen het belang van een stem op de SP onder ogen te brengen. Zo verspreidden vrijwilligers flyers over de val van het kabinet over de Kindertoeslagenaffaire.

Afgelopen weken werden ook de duiznede verkiezingsflyers huis-aan-huis verspreid. Op 500 na zijn ze allemaal bezorgd. Veel dank en complimenten aan onze vrijwilligers!

Natuurlijk blijft het daar niet bij, de campagne gaat door. Ondanks de beperkingen door de coronamaatregelen zoeken we manieren om mensen te wijzen op de verkiezingen en de standpunten van de SP.

Want een eerlijke verdeling voor iedereen vraagt meer. De SP blijft daarom knokken voor onder meer een beter pensioen, lagere huren en een hoger minimumloon. Alle reden om 17 maart dus op de SP te stemmen.

Bent u ook voor een eerlijker Nederland en wilt u mee helpen dat te bereiken? Wordt lid!

Wilt u een mooie raamposter voor uw raam plakken, of een verkiezingsbord in uw tuin of aan de gevel? Dat kan, stuur een e-mail naar venlo@sp.nl met uw adres en telefoonnummer en wij regelen het voor u.