Digitale regiobijeenkomst met de Limburgse Statenfractie

22 november 2020

Digitale regiobijeenkomst met de Limburgse Statenfractie

Wat doet het Limburgs Parlement, de Provinciale Staten die in Maastricht zetelen? Veel mensen hebben daar geen beeld bij. Ook in de media verneem je daar weinig over, behalve als er trammelant is. Voor onze SP-Statenfractie reden om dan maar zelf te vertellen waar ze mee bezig zijn en wat er speelt. Dat zal digitaal op zaterdagochtend 28 november gebeuren, ben er bij.

We nodigen je graag uit voor de digitale regiobijeenkomst met de SP-Statenfractie in Limburg, op zaterdag 28 november van 10.00 tot 12.00 uur.

Deze regiobijeenkomst is er voor alle Limburgse SP’ers, zodat iedereen kan kennismaken en overleggen met hun volksvertegenwoordigers in het Limburgse Parlement.

Wat gaan we doen?
Fractievoorzitter Marc van Caldenberg: "In de bijeenkomst gaan we terugblikken op wat we afgelopen jaar hebben gedaan en vooral ook vooruitblikken op wat we nog gaan doen. We beantwoorden graag jullie vragen. We gaan dieper in op de zaken die jullie willen bespreken en op onderwerpen die wij in de provincie naar voren willen brengen."

Hoe kun je erbij zijn?
Stuur je vragen en opmerkingen die je hebt voor de Statenleden in via e-mail. Wij zorgen dat er een woordvoerder is. Dat doen we om te zorgen dat de bijeenkomst gestructureerd verloopt. In de chatfunctie van Zoom kun je ook nog vragen stellen aan de Statenleden.

Geef jezelf zsm op via limburg.sp.nl/regiobijeenkomst. Je krijgt dan de link voor de Zoom bijeenkomst toegestuurd. We hopen jullie digitaal te zien.