Verspreiding SP-kranten goed op weg

4 oktober 2020

Verspreiding SP-kranten goed op weg

Foto: SP-Venlo
Sinds 2008 publiceert de SP haar eigen krant, maar deze is in een nieuw jasje gestoken en staat in het teken van de komende verkiezing. De SP-plannen worden hierin uit de doeken gedaan.

Daarnaast vertellen mensen in de krant hoe ze samen met de SP opkomen voor een eerlijk Nederland. Zoals huurders die protesteren tegen huurver- hoging, zorgverleners die in actie komen voor goede zorg, slachtoffers van de toeslagenaffaire bij de Belastingdienst, die zich samen met de SP organiseren, voor een compensatie.

Een frisse krant die onze hoofdthema's duidelijk weergeeft; eerlijke zorg, eerlijk wonen, eerlijke lonen, eerlijke overheid. In een oogopslag zien lezers waarom ze bij de SP moeten zijn.

Bekijk de krant online op: sp.nl/krant

Door het hele land zijn vrijwilligers aan de slag met het verspreiden van ruim een half miljoen SP-kranten. Daar mogen we best trots op zijn.

Eind september en begin oktober is de SP-krant ook in onze gemeente bezorgd. Er zijn in verschillende wijken inmiddels ruim 8500 kranten in de bus gestopt! Met dank aan Jen, Fidan, Natasja, Sjaak, Chrit, Peter, Angelique, Sven, Maurice en Petra.

Wil jij ook in je buurt kranten of folders voor de SP bezorgen? Laat het ons even weten via de e-mail: venlo@sp.nl.