Super Zaterdag met onze lijsttrekker door Noord-Limburg

9 maart 2019

Super Zaterdag met onze lijsttrekker door Noord-Limburg

In Blerick gingen we samen met onze lijsttrekker Marc van Caldenberg de deuren langs in de wijken en in de winkelstraat om met mensen te praten over wat er beter moet in Limburg. Van Noord tot Zuid was de SP door heel Limburg op pad. En dat niet alleen nu maar elke dag opnieuw. Op naar een rechtvaardig Limburg!

Woensdag 20 maart heeft u het voor het zeggen, dan zijn verkiezingen voor Provinciale Staten (en Waterschap) en kan u ook de nieuwe Eerste Kamer bepalen. Ga dus stemmen want het is tijd voor rechtvaardigheid!

Zaterdag 9 maart trokken we massaal de buurten in, gingen we met mensen in gesprek en lieten we zien en horen dat we het verschil maken. Onze lijsttrekker Marc van Caldenberg trok met ons mee net als enkele andere SP-kandidaten voor Provinciale Staten om mensen te wijzen op de verkiezingen op 20 maart.

De 'Tijd voor rechtvaardigheid-karavaan' begon 's ochtends in Gennep en trok via Venray en Horst aan de Maas naar Venlo-Blerick. De tour werd daarna vervolgd richting Roermond en Weert.

Rond 14:00 uur waren we dus in Blerick, war we onder meer de Kloosterstraat, Carleypassage en Winkelcentrum De Wieën aandeden, om vervolgens de omliggende wijk in te trekken en deur-aan-deur onze flyer te overhandigen bij een goed gesprek over wat er goed gaat en wat er beter kan in Venlo en Limburg.

Ook volgende week, op zaterdag 16 maart, trekken we massaal de buurten en wijken in. en ook na de verkiezingen staan er activiteiten gepland want de SP is overal en altijd actief.