Theater Voor Elkaar

22 oktober 2017

Theater Voor Elkaar

Foto: SP
Wij zijn met iets heel bijzonders bezig. De afgelopen tijd spraken SP’ers met duizenden mensen over de staat van het land. We vroegen hen waar ze trots op zijn, wat er beter moet en hoe we dat samen voor elkaar gaan krijgen. Op ruim honderd plekken leverde dat initiatieven op voor veiligere buurten, betere woningen en meer voorzieningen.

Daarnaast spreken wij met 100 maatschappelijk leiders over hoe door toenemende onzekerheid en een overheid die zich steeds verder terugtrekt de gemeenschapszin onder druk staat. De actieve buurtbewoners en betrokken leiders hebben gemeen dat ze dat willen veranderen. Wij brengen al deze mensen samen in Theater Voor Elkaar.

Want we hebben in Nederland met z’n allen veel opgebouwd waar we trots op mogen zijn. Helaas wordt veel hiervan nu afgebroken. De SP wil dit veranderen, samen met u. Miljoenen mensen willen bouwen aan een ander land en hebben hoop op een betere toekomst. Waarin niet alles draait om snelle winst, maar om een sterke samenleving. Waarin de overheid er is als je haar nodig hebt. Samen bouwen we aan mooie buurten én aan sterke gemeenschappen. Gemeenschappen die gebaseerd zijn op respect voor elkaar en rechtvaardigheid. Niet voor een kleine groep, maar voor ons allen.

Met veel trots nodigen we u uit voor Theater Voor Elkaar op zondagmiddag 3 december in het Chassé Theater in Breda. Op deze dag brengen we een ode aan de samenhang. We hebben een geweldig programma met sprekers en optredens. Van schrijvers tot filmmakers en van artiesten tot buurtactivisten. We spreken met elkaar over de staat van het land en genieten van muziek en theater. We zijn heel erg blij met de komst van een deel van de cast van het Pauperparadijs die voor een uniek optreden zal zorgen.

Neem familie, vrienden en collega’s mee, zodat het theater op zondag 3 december helemaal vol is! De toegang is gratis. Wees er snel bij want dit wilt u niet missen!

Bestel hier snel je kaarten!