Nieuwe website

19 januari 2017

Nieuwe website

Het webteam heeft de afgelopen maanden voor de website een nieuwe vormgeving gemaakt die de website weer een moderne uitstraling geeft. Ook biedt deze een veel betere ondersteuning voor de weergave op mobiele telefoons en tablets.

De websites van de SP zijn drastisch vernieuwd. Ook deze site is nu overzichtelijker en frisser vormgegeven, berichten komen beter naar voren en zijn op elk apparaat optimaal te bekijken nu.

De komende tijd zullen we de puntjes op de i zetten om deze website nog mooier en beter te maken. Suggesties daarvoor zijn welkom.

Dingen veranderen en verbeteren is keuzes maken. Dus zijn bij sommige nieuwsartikelen de bijhorende foto’s vervormd of verdwenen. Alles te herstellen is bijna ondoenlijk maar u kunt ons hierbij helpen. Mocht u onverhoopt aanlopen tegen iets dat niet (meer) (goed) werkt, geef dit dan alstublieft aan ons door.

Door de vorige omzetting van deze website kregen alle nieuwsberichten tot 2014 al eens andere webadressen (url). Daar konden we helaas niets aan veranderen. We raden mensen die oude berichten willen (terug) lezen aan om gebruik te maken van de zoekfunctie of te zoeken in de dossiers (zie linkerkolom).

Ook de aanpassingen nu zorgen ervoor dat nieuwsberichten mogelijk iets anders in beeld komen; tekstgrootte en het formaat van foto’s en video’s wijken af. Dit gaan we alleen aanpassen voor de berichten vanaf 2017, alle vorige berichten laten we zoals ze zijn want ook dat aanpassen zou monnikenwerk zijn voor enkel kleine cosmetische veranderingen.

We hebben als SP wel wat beters te doen, zoals de aanstaande verkiezingen en de campagne daarvoor tot een succes maken, en om het in Nederland mooier, beter en socialer te krijgen.

Nogmaals, we stellen het op prijs wanneer u ons laat weten als u een foutje ziet, maar zeker ook als u suggesties heeft ter verdere verbetering van deze nieuwe site. Laat dan hier een bericht achter of stuur een e-mail naar de webmaster.