Kom ook naar de SP-familiedag met feestelijke start verkiezingscampagne

4 juli 2012

Kom ook naar de SP-familiedag met feestelijke start verkiezingscampagne

openair2012 Op deze familie- en vriendendag is voor iedereen een uitgelezen kans om kennis te maken met alles wat de SP zo’n leuke en energieke partij maakt. Bezoekers kunnen praten met onze (kandidaat-) Kamerleden, deelnemen aan politieke debatten en van Emile Roemer horen wat onze plannen zijn voor Nederland. Daarnaast natuurlijk veel muziek, cabaret en ander vertier op een prachtige locatie met veel mooie en leerzame bezienswaardigheden.

Op 12 september zijn de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Nu is de campagne daarvoor al op gang gekomen maar op zondag 19 augustus geeft de SP de echte aftrap van onze verkiezingscampagne. Dit doen we traditioneel met een groot familiefeest: SP OPEN AIR: de hele dag feestelijk samen zijn, in en om het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem.

Met een heleboel partijleden en hun familie, jong en oud, nieuw of allang van de partij. Een unieke kans om in gesprek te gaan met onze Kamerleden. Die zijn er helemaal voor u.
emileroemer Doe ook gerust mee aan een van de politieke debatten en deel daar uw ervaringen en ideeën. En mis het niet als Emile Roemer zijn plannen voor Nederland vertelt, met de Kamerverkiezingen in zicht.

Dit alles vindt plaats in een geweldig sfeervolle omgeving, omlijst met muziek en cabaret. En iedereen gaat tijdens dit feest heel bijzonder op de foto om OPEN AIR 2012 nooit meer te vergeten!

Toegangskaarten kosten slechts vijf euro, onder 12 jaar de helft van het geld. openluchtmuseum Maar: op = op! Dus wees er snel bij. Bestellen kan via de ledensite SPnet of als u daar geen toegang toe heeft (lid worden kan hier) neem contact op met ons secretariaat. Als er voldoende belangstelling is regelen we gezamenlijk (bus)vervoer van Venlo naar Arnhem en terug.

Nog geen lid? Doe mee en steun de SP
Bestel hier je toegangskaarten (SPnet)