Volgende stap richting linkse samenwerking

6 januari 2012

Volgende stap richting linkse samenwerking

101127_manifestatie_armoede_werkt_niet De landelijke samenwerking op links is geen peuleschil. Het werken aan die samenwerking is het best te vergelijken met het bouwen van een kathedraal met legosteentjes. We bouwen vrolijk en optimistisch door. Op 14 januari zetten we de volgende stap hiernaar toe. Meld je aan om hierover mee te praten.

Als SP zijn we ons ervan bewust dat samenwerking noodzakelijk is. Willen we een echt en geloofwaardig alternatief vormen voor de rechtse politiek van VVD, CDA en PVV dan is samenwerking een must. Bij verschillende gelegenheden hebben we landelijk al samen opgetrokken, recentelijk nog bij de grote manifestatie in de Brabanthallen in Den Bosch.

De volgende stap wordt gezet op zaterdag 14 januari in Concertgebouw De Vereeniging in Nijmegen, 110116_andernl4 waar we met elkaar het nieuwe jaar feestelijk inzetten onder het motto 'Een Ander Nederland'. Naast muziek en dans komen Job Cohen, Jolande Sap en Emile Roemer elk met hun nieuwjaarsboodschap. De zaal wordt bevolkt door leden van de PvdA, GroenLinks en de SP. Er zal een gezamenlijk plan gepresenteerd worden dat de gewenste toekomst schetst van ‘werk en sociale zekerheid’.

Leden van deze drie partijen zijn uitgenodigd bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. We kunnen 500 SP’ers afvaardigen. Het aanmelden voor deze bijeenkomst loopt via de afdelingsvoorzitter, die vanaf nu leden uit hun afdeling kunnen aanmelden via ledensite SPnet. Als je hierbij wil zijn, meld je dan snel aan want er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Nu is de tijd, steun de SP en word lid
10-12-2011: Roemer: ‘We gaan door, als het moet met 100.000 man!’