Kerngroep bijeenkomst verplaatst

4 juli 2011

Kerngroep bijeenkomst verplaatst

Kerngroep Dinsdag 5 juli zou de Kerngroep weer bij elkaar komen maar dit wordt verplaatst naar 13 juli waarbij de enquêteactie in Arcen geëvalueerd wordt.

In de periode 9 t/m 30 juni hield de SP een enquête in Arcen. Met vier actuele vragen werden de dorpsbewoners gevraagd naar hun mening over afgeketste nieuwbouw, het schoolgebouw, het MFA, de leefbaarheid en verkeersveiligheid. Ingevulde vragenlijsten druppelen nog steeds binnen maar op 13 juli willen we het onderzoek afronden, evalueren en snel met het resultaat naar buiten treden.

Met het oog daar op zal het Kerngroepoverleg op 5 juli verplaatst worden naar de 13e, die dan dus volledig in het teken van Arcen zal staan.

Kerngroep In de Kerngroep bespreken leden (doeners en denkers) met de raadsfractie en het afdelingsbestuur de politieke actualiteit, mogelijke activiteiten en actiepunten, en vragen die de SP-Venlo ontving.

Verdere data waarop de Kerngroep dit jaar bijeen komt zijn (onder voorbehoud) op de dinsdagen 13 september, 11 oktober, 15 november en 13 december 2011.

Check onze agenda voor alle activiteiten