SP plakt weer als eerste

8 mei 2010

SP plakt weer als eerste

We konden het niet langer aan zien die kale verkiezingsborden... on Twitpic Afgelopen weken werden in nieuw-Venlo de verkiezingsborden geplaatst. De SP is traditioneel wederom de eerste partij die zich laat zien, op de straat en op de borden.

We konden het niet langer aan zien, al die kale witte verkiezingsborden. We hebben deze keer zelfs tijd gemaakt voor de andere partijen om een keer de primeur te hebben maar wanneer zelfs zij nog niks doen, werd het hoog tijd om de borden te voorzien van frisse posters. En dus is de SP weer de eerste met plakken. Die traditie is weer een periode voortgezet.
De SP zal, net als in elke campagne, te zien zijn in de buurten, winkelcentra, de weekmarkten en andere plaatsen waar veel mensen zijn.

plakken verk.bord

Natuurlijk gaan ook alle andere SP-activiteiten ook in verkiezingstijd gewoon door; onderzoeken, acties, werkbezoeken, gesprekken, de hulpdienst, raadswerk. De SP is elke dag actief.
Wilt u ook meewerken aan de SP-campagne? Neem even contact met ons op, vele handen maken licht werk.

08-5-2010 plakken verk.bord poster

website Emile Roemer