ESSENT VERKOPEN? ZE ZIJN NUTS!

15 januari 2009

ESSENT VERKOPEN? ZE ZIJN NUTS!

KOM A.S. MAANDAG MASSAAL NAAR ESSENT IN DEN BOSCH.
We moeten NU van ons laten horen. Als wij als SP de uitverkoop van Essent stilletjes laten passeren, zijn we geen knip voor de neus waard.

Vanuit de statenfracties en de landelijke partij zetten we stevig in op massaal protest vanuit de bevolking. Wij zullen in alle provincies waar Essent zit campagne gaan voeren tegen de verkoop van de Essentaandelen. Zo'n initiatief kan natuurlijk alleen maar iets worden als onze afdelingen daar gezamenlijk hun schouders onder zetten.

Ik roep jullie op om a.s. maandag 19 januari naar Den Bosch te komen waar om 5 voor twaalf de aftrap van de campagne plaatsvindt. Aan het Willemsplein in Den Bosch ligt het hoofdgebouw van Essent, waar we het startschot geven. Daarbij is het natuurlijk van groot belang dat we hier met een behoorlijke ploeg mensen aanwezig zijn. Dus mobiliseer de mensen in jouw afdeling!

Vanaf het station in Den Bosch bereik je het Essentgebouw lopend in een minuut of vijf. Vanuit het station rechtsaf de Koninginnenlaan in, dan alsmaar rechtdoor via Julianaplein en Koningsweg kom je op het Willemsplein. De landelijke partij vergoedt de reiskosten.
Jan Marijnissen
Ik reken op jullie!!

Vriendelijke groet,
Jan Marijnissen, voorzitter SP

De SP Venlo organiseert gezamenlijk vervoer
Laat ook je protest horen en ga maandag mee naar Den Bosch, waar Essent haar hoofdkantoor heeft.

Agnes Kant
SoepExpress Onze befaamde SoepExpress is aanwezig, net als vele Kamerleden waaronder Agnes Kant, die door een paal te slaan Essent zal opeisen.

Voor alles wordt gezorgd: vervoer wordt bij een hoge opkomst geregeld en de kosten worden vergoed. Je kunt op eigen gelegenheid naar de protestmanifestatie maar ook samen met anderen meereizen. Meldt je aan door een e-mail te sturen of bel 06-45611649 om kostenloos een plek te reserveren. Graag tot maandag!

Meer info over de campagne, zie: ZE ZIJN NUTS!
15-01-2009: Opinie in het Dagblad van het Noorden: "Stop de uitverkoop van Nederland!"
14-01-2009: Niet praten over de waarde, maar de functie van Essent
26-09-2008: Meerderheid Nederlanders tegen verkoop energiebedrijven