Met de afdeling per bus naar SPelen in Walibi

31 maart 2008

Met de afdeling per bus naar SPelen in Walibi

In één van de grootste pretparken van Nederland -Walibi Flevo- worden alle SP'ers, hun familie en bekenden uitgenodigd om op zondag 18 mei 'SPelen 2008' mee te maken. De SP Venlo organiseert een bus waarmee we gezamenlijk naar Walibi in Biddinghuizen reizen.

//
var so = new SWFObject("https://sp.nl/media/flash_media_player/mediaplayer.swf", "4", "368", "227", "7", "#FFFFFF");
so.addVariable("file", "http://www.janmarijnissen.nl/media/video/SPelen_animatie_klein.flv");
so.addVariable("image", "http://www.janmarijnissen.nl/media/video/SPelen_animatie_klein.png");
so.addVariable("overstretch", "true");
so.addVariable("showdigits", "true");
so.addVariable("backcolor", "0xffffff");
so.addVariable("frontcolor", "0xff0000");
so.addVariable("lightcolor", "0x000000");
so.addVariable("volume", "80");
so.addVariable("bufferlength", "5");
so.addVariable("width", "368");
so.addVariable("height", "227");
so.addVariable("showfsbutton", "false");
so.addParam("wmode", "transparent");
so.write("jm");
//]]>;
// -->

logo SPelen 2008

Of je nu jong of oud bent, je beleeft gegarandeerd een onvergetelijke dag in de meer dan 40 attracties van Walibi. De waaghalzen stappen natuurlijk in één van de snelle achtbanen, de allerjongsten kunnen zich een hele dag uitleven in Walibi Land, en voor ouderen is er theater, cabaret, debat & speeddaten met politici. Als klap op de vuurpijl is daar nog een geweldig optreden van één van Nederlands bekendste bands, en natuurlijk een toespraak van Jan Marijnissen.

Kaarten zijn maar € 5,00 voor volwassenen, en tot 16 jaar is de toegang € 2,50. Je mag zoveel mensen meenemen als je wilt, of ze nu lid zijn, of niet!
Bestel toegangskaarten via onze ledenorganisatie.
En wil je maar voor 5 euro heen en weer naar Walibi? Meld je dan ook aan voor de busreis en de afdeling Venlo zorgt dan voor een bus (geschikt voor rolstoelen). Doe dit wel vóór 8 mei zodat de plaats(en) in de bus worden gereserveerd.
Wie wil er nou niet voor slechts 10 euro naar 'SPelen 2008' in Walibi Flevo?!?

(onder voorbehoud)

10.30 uur Aankomst en feestelijke ontvangst
11.30 uur Welkom in grote SP-tent, optredens van oa. Javier Guzman en The Corona’s
12.15 uur Vrije toegang Walibi en o.a. speeddaten met Kamerleden, politieke debatten en het ROOD-Wereldrecord Twister
16.30 uur Afsluiting met een van Nederlands bekendste bands, trekking megaloterij en een toespraak van Jan Marijnissen
Voor meer informatie over het programma, kijk op SPnet

Animatie: Douwe van der Werf

Dus: toegangskaarten en ook het aanmelden voor de busreis bij de afdeling via email of bel: 06-45611649.

UPDATE 10 april 2008: Helaas alle kaarten zijn inmiddels uitverkocht!

Website SPelen 2008 Walibi World