Vierdelige cursus 'Politieke basisscholing'

28 september 2007

Vierdelige cursus 'Politieke basisscholing'

De Politieke basisscholing start weer vanaf oktober! Een goede kennismaking voor (nieuwe) leden en onmisbaar voor actieve SP-ers. In vier cursusavonden leert u de ideologie en werkwijze van de SP. Ook aandacht voor het verschil met andere partijen, opbouw en organisatie van onze partij, activisme en de afdeling.

In een mix van theorie en praktijk wordt deze scholing gegeven en hiermee de basis gelegd voor een vervolg, en de landelijke scholingen.

De vierdelige cursus vindt plaats op:
maandagavond 1 oktober,
maandagavond 15 oktober,
maandagavond 29 oktober en
maandagavond 12 november.

Aanvang steeds om 19.30 uur tot 21.30 uur, inloop vanaf 19.00 uur. In Kafee de Splinter, Dominicanenstraat 6 in Venlo-Centrum (achter de C&A).
Thijs Coppus
Scholingsleider is Thijs Coppus, medewerker van het landelijke SP-scholingsteam, fractievoorzitter in Horst aan de Maas en lid van Provinciale Staten van Limburg.

U hoeft alleen pen en papier mee te nemen. Aan de SP-scholingen zijn geen kosten verbonden, die worden bekostigt uit onze contributie- en afdrachtregelingen.

Wilt u zich hier aanmelden, dan weten we hoeveel leden we kunnen verwelkomen. Graag tot ziens!
Kafee de SplinterLocatie Kafee de Splinter, Dominicanenstraat 6 (achter de C&A). Gratis parkeren kan in de omliggende straten.

Meer info? Wil je meedoen? Meld je aan!