Trouw lid Mie Peters zwaait af, of toch niet?

10 juli 2007

Trouw lid Mie Peters zwaait af, of toch niet?

kado aan Mie Op donderdag 5 juli werd Mie Peters-Delissen 75 jaar. Reden voor het afdelingsbestuur om een bezoekje te brengen aan de jarige om haar te feliciteren en te bedanken voor alle 33 jaren trouwe inzet voor de SP Venlo. Mie heeft samen met onder andere ons huidige bestuurslid Guus Janssen begin jaren 70 de toenmalige SP-afdeling opgericht, die in 2000 terziele ging.

Mie heeft actie gevoerd voor de renovatie van de huizen in Venlo-Noord, het rioolrecht, tegen het apartheidregime in Zuid-Afrika, jeugdwerkloosheid, kernenergie, voor behoud van het postkantoortje, enzovoorts. Ze brengt nog steeds ons maandblad de Tribune rond, en als er campagne is worden de folders in Genooi door Mie verspreid.

Al met al heeft Mie veel betekend voor de SP in Venlo. Daarom een bedankje namens het huidige bestuur, en we wensen Mie nog vele gezonde jaren toe.

Ondanks dat Mie begin dit jaar kenbaar maakte op haar verjaardag te zullen stoppen met haar SP-activiteiten, gaf ze tijdens de overhandiging van het cadeau aan toch graag nog even door te willen gaan. Een SP-er in hart en nieren!