SP-stemmers BEDANKT!!!

7 maart 2007

SP-stemmers BEDANKT!!!

SP-stemmers bedankt!!!
Ook via deze weg willen we u bedanken voor het vertrouwen dat u de SP schonk.
Nu de stemlokalen zijn gesloten, is het afwachten op exit polls, en pas dan weten we wat al ons werken de afgelopen vier jaar in Provinciale Staten maar ook in Venlo zelf, heeft opgeleverd.

Zal de SP opnieuw massaal het vertrouwen krijgen van de kiezer, waardoor we verder groeien naar een grote linkse volkspartij?
Het aantal zetels in Provinciale Staten gaat terug van 63 naar 47, dus het aantal te vergeven zetels wordt lastiger te bemachtigen. Gezien de trend en het vertrouwen dat de SP op dit moment heeft, zal de SP in Limburg groeien. Op dit moment heeft de SP 4 zetels in de Provincie, liefst zien we natuurlijk vandaag een groei naar meer SP-ers in de Staten.

Of de SP nu in het College van Gedeputeerden komt of wederom in de oppositie, maakt niet zo veel uit. Vanuit de oppositiebankjes laten we al jaren zien dat we de politiek scherp houden en het goed voor hebben met Limburg.
De SP wil alleen een coalitie vormen met integere partijen met goede bedoelingen, en alleen dan wanneer de SP haar belangrijkste punten kan uitvoeren. Een Gedeputeerde Staten waarin de SP alleen mag aanschuiven en nauwelijks mag meepraten, hoeft u dan ook niet te verwachten.

SP-stemmers: hartelijk bedankt voor de steun!!!

Voor meer actuele informatie over de verkiezingen, reacties, reportages en sfeerimpressies, verwijzen we u graag naar de landelijke webstek, en de site van de Statenfractie.

Ik stem SP.nl
Ik word lid!