Kennismakingsavond nieuwe leden

11 augustus 2006

Kennismakingsavond nieuwe leden

Mischien heb je recent de stap genomen om lid te worden van de SP en wij willen je daarvoor van harte bedanken. In ‘normale’ tijden gaan wij ieder nieuw SP-lid in Venlo en omstreken even persoonlijk bezoeken: om ons voor te stellen en om samen te bekijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Wij zijn echter verrast door het succes van onze recente bekendheidscampagne: het aantal nieuwe leden is zó groot, dat wij de huis-aan-huis bezoeken niet meer binnen een redelijke termijn kunnen afleggen.

Daarom hebben wij besloten een kennismakingsavond te organiseren voor alle nieuwe leden maar ook voor mensen die al langer lid zijn en er behoefte aan hebben om samen met anderen te praten over wat de SP in Venlo kan bereiken.
De bedoeling is dat wij dat op een informele manier gaan doen. In kleine groepjes of gewoon van persoon tot persoon. Je kunt als toehoorder komen of actief mee discussiëren, het maakt niet uit. De koffie staat in ieder geval klaar.

De kennismakingsavond vindt plaats op maandag 28 augustus a.s. in Café de Maagdenberg, Venlo.
Aanvang: 20.00 uur.

Wij hopen dat je er bij zult zijn !