SP Venlo viert 1e verjaardag met wandeling en barbecue

27 april 2006

SP Venlo viert 1e verjaardag met wandeling en barbecue

Hiep, hiep, hoera. De eerste verjaardag is een feit!!!
Op zaterdag 13 mei viert onze afdeling haar verjaardag. Het is dan precies één jaar geleden dat het partijbestuur onze toenmalige ledenwerkgroep de status afdeling toekende. Reden voor een feestje, zo dachten we. Daarom organiseren we op deze dag een barbecue met vooraf een wandeling door natuurgebied het Zwarte Water. Wij willen alle leden en hun partners hiervoor graag uitnodigen. Feest vier je immers samen.

De wandeling zal gebeuren onder begeleiding van een gids van Limburgs Landschap. Er zijn verder geen kosten aan verbonden. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de wandeling over te slaan.
De barbecue zal plaatsvinden in de bosrijke omgeving van Schandelo. Wij hopen dat u het leuk vindt om deze gebeurtenis samen met ons tot in de late uurtjes te vieren! Voor de barbecue vragen wij u wel om een kleine bijdrage. Aanmelden kan door een bedrag van € 4,- per persoon over te maken op rekeningnummer 5610299 ten name van: SP Venlo, ondervermelding van uw lidmaatschapsnummer. Wij zullen hierna zo snel mogelijk contact met u opnemen.