Sp Horst Organiseert Festival

10 januari 2006

Sp Horst Organiseert Festival

Ferstival voor elkaar

Op 22 januari a.s. vindt het derde festival Voor Elkaar plaats in de Mèrthal in Horst. Het thema van het festival is dit keer ontegenzeglijk de presentatie van een groot aantal verenigingen uit Horst aan de Maas die flink aan de weg timmeren. Zij geven de naam van het festival ‘Voor Elkaar’ een extra dimensie. Immers, verenigingen zijn in de huidige samenleving, die gekenmerkt wordt door individualisering en verharding, het middel om mensen bij elkaar te brengen. En iedereen kan in het rijke verenigingsleven van Horst aan de Maas wel iets van zijn gading vinden. Dit festival bewijst dat eens te meer.

Zin in een festival voor jong en oud met een bonte mix van kunstzinnige, culturele, smakelijke, muzikale en politieke uitingen? Dan bent u van harte welkom op zondag 22 januari vanaf 11.00 uur in de Mèrthal. De hele dag komt er een bont scala aan activiteiten voorbij, zoals workshops, optredens, presentaties van plaatselijke verenigingen en politieke partijen. Teveel om op te noemen. Dus… er zit niets anders op. Kom zelf kijken. De entree is gratis.

Meer informatie kunt u vinden op de website van Fesitval "Voor Elkaar"