Lever uw bijdrage aan ons verkiezingsprogramma

Op 21 maart 2018 vinden er verkiezingen plaats voor de gemeenteraad van Venlo. Ons programma daarvoor wordt in juli en augustus geschreven, daarvoor zijn zes bijeenkomst gepland waarop iedereen mag meedenken en meepraten. Op de ledenvergadering van 26 september 2017 wordt het concept-programma dan vastgesteld.

Met het samenstellen van een nieuw verkiezingsprogramma willen we laten zien wat we op lange termijn van plan zijn, welke alternatieven en standpunten we hebben, en wat we de komende vier jaar wensen te realiseren. Hiermee willen we ook de kiezer kunnen overtuigen om in maart te gaan stemmen op de SP.

Heeft u goede ideeën of wil u zaken aanstippen die de SP absoluut niet mag vergeten te vermelden in haar programma? Laat het ons weten. Graag vernemen wij wat u belangrijk vindt voor de toekomst van Venlo. Met uw ideeën kunnen we de kwaliteit van ons verkiezingsprogramma nog beter maken.

Laat hier uw idee/ideeën achter:

Vul hier uw telefoonnummer in. Dan kunnen we u gemakkelijker benaderen als we nog vragen hebben over uw bijdrage of een toelichting wensen.
Als u wenst dat we contact opnemen via de post, of u bezoeken, dan kunt u hier uw adresgegevens invullen.
Beschrijf hier uw idee voor het verkiezingsprogramma. Liefst kort en bondig, als we meer informatie, documentatie of een toelichting wensen dan nemen we contact met u op. (* = verplicht veld)